ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

ساهارا ساهارا | سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۸ ق.ظ

 

چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

چیکار کنم باسنم برجسته باشد,بزرگ کردن ران وباسن,چکار کنیم ران و باسن هایمان بزرگ شود,چیکار کنم باسنم بزرگ بشه,راههای چاق شدن پایین تنه,چگونه باسن و رانی زیبا و بزرگ داشته باشیم,کرم میبلین,چگونه باسن بزرگ و زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و خوش فرم داشته باشیم,چگونه باسنی برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برزیلی داشته باشیم,چگونه باسنی زیبا داشته باشیم,چگونه باسنی بزرگ و برجسته داشته باشیم, چیکار کنم باسنی بزرگ و زیبا داشته باشم

با این تمرینات خاص ، رژیم سالم و مقوی بسیار ساده یاد خواهید گرفت چگونه باسنی بزرگ و زیبا داشته باشید. شاید عجیب به نظر برسد اما با خوردن برخی از خوراکی ها نیاز نیست که از حجم غذای روزانه ی خود کم کنید تا به صورت سالم به اندامی زیبا و جذاب برسید.

کتاب pdf چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم و چیکار کنم باسنم زیبا باشد. در یک کلام چگونه با ورزشهای خانگی بر اساس تحقیقات علمی ورزشی و تغذیه ی خاص بدون کاهش حجم غذای روزانه باسنی بزرگ داشته باشیم. وقتی می توانید با روش های طبیعی باسنی ایده آل داشته باشید چرا از آمپول بزرگ کننده ران و باسن که عوارض تایید نشده و همچنین تاییدیه ورزات بهداشت را هم ندارند استفاده کنیم؟! در این پست 5 تمرین اختصاصی برای بزرگ کردن و زیبا شدن باسن ارائه می شود و همچنین رژیم غذایی سالم برای داشتن باسنی زیبا و کمری باریک معرفی می شود.

 کمتر احتمال دارد که سطح کلسترول خطرناکی داشته باشید. هنگامی که محققان به بررسی چربی های لب به لب (اندازه گیری شده توسط دور ران یا مفصل ران) پرداختند ، آن را با سطح کلسترول سالم تری مرتبط دانستند ، که به معنای پایین آمدن خطر بیماری مزمن است. زنانی که از شکم بزرگتر و کمر کمتری برخوردار هستند سطح کلسترول HDL بالاتر (نوع خوبی که به پاکسازی عروق کمک می کند) و کلسترول LDL پایین تر (نوع بدی که انسداد رگ ها می کند) پایین تر است.

 تمرینات با وزن بدن که باسن شما را هدف قرار می دهد ، در آن روزهایی که رفتن به باشگاه ورزشی یک گزینه مناسب نیست ، شما می توانید فقط با وزن بدن خود یک تمرین عالی پایین تنه داشته باشید. برای هدف قرار دادن باسن خود ، حتماً تمرینات مقاومتی ذکر شده در کتاب چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم را مداوم و روزانه انجام دهید.

دکتر هدر بارتوس توضیح می دهد: باسن بزرگ برای بانوان از زوایه ی دید بیولوژیکی اهمیت دارد ، زنان کاملاً متفاوت از مردان ساخته شده اند و این یک هدف بیولوژیکی است. باسن بزرگ به زایمان بهتر کمک می کند. بارتوس می گوید که توزیع چربی در ناحیه باسن نشان می دهد که استروژن سالم وجود دارد ، برخلاف چاقی مرکزی در قسمت میانی بدن. چربی در وسط با استروژن "بد" همراه است که می تواند باعث بیماری های قلبی عروقی و مشکل در بارداری شود. این چه نوع پژوهشی بود؟ یک بررسی غیر سیستماتیک بود که خلاصه تحقیقات منتخب در مورد چربی گلوتئو فمورال (چربی ذخیره شده در اطراف ران ، ران و پایین) ، نقش آن در محافظت در برابر بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی و نحوه تنظیم ذخیره آن توسط بدن است.

 

 

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی