ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

معنی گوگل

ساهارا ساهارا | سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶، ۰۹:۳۹ ب.ظ

دو دانشجوی دکترای دانشگاه استنفورد، یعنی لری پیج و سرگئی برین، گوگل را در سال ۱۹۹۸ تأسیس کردند. این شرکت خصوصی در ماه ژوئن ۱۹۹۹ / تیر ۱۳۷۹ رسمأ با سرمایه تأسیس ۲۵ میلیون دلار معرفی شد. این شرکت همراهانی را چون کلاینر پرکینز کاوفیلد و سیکوال کپیتال را پیدا کرد. گوگل سرویس و خدمات عمومی اصلی خود را در وب سایت خود در www.google.com ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین سرویس جستجوی پیشرفته را برای فراهم سازی اطلاعات محتوایی نیز ارائه می‌دهد.

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

معنی گوگل

گوگل بر گرفته شده از کلمه Googol که به معنی «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن» است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهر ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایی اختراع شده‌است. این موضوع «یک عدد یک و صد صفر جلوی آن»، نوعی شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنی که گوگل قصد دارد تا سرویس‌ها، اهداف و اطلاع‌رسانی و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.

کد جستجوگر گوگل برای وبلاگ

  • ساهارا ساهارا

مقایسه برترین سیستم های وبلاگدهی در ایران

ساهارا ساهارا | جمعه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۶، ۰۷:۴۷ ب.ظ

چندی قبل به بررسی 4 سیستم وبلاگدهی رایج و پر مخاطب در ایران پرداختیم که با توضیحات اجمالی ، امکانات و مسایل جانبی هر سیستم را در مطلبی گردآوری کردیم.
اکنون قصد داریم تا با ارائه جدولی کامل تر ، برای اولین بار سیستم های وبلاگدهی پربازدید را مورد مقایسه ریز بینانه تر قرار داده ، کاربران را با جزییات و امکانات هر سرویس دهنده بیشتر آشنا کنیم تا هر کاربر بسته به نیاز و سلایق خود و کارکرد نوع سیستم وبلاگ ، وبلاگ خود را در سرویس مورد نظر با انتخاب درستی ساخته و با اطمینان خاطر بیشتری به فعالیت بپردازد تا احتمال نقل و انتقال وبلاگ ها (اسباب کشی از سرویس وبلاگدهی به دیگری) و مشکلات آن کاهش یابد.

با توجه به آمار ها و تعداد کاربران  و محبوبیت هر سیستم وبلاگدهی ، 10 سرویس دهنده وبلاگ برتر در ایران ، با یکدیگر مقایسه شده اند. سعی شده است بصورت عادلانه پارامترهایی مورد بررسی قرار گیرد که جزو نیازهای مفید برای کاربران بوده و مقایسه انجام شده برای کلیه امکانات رایگان هر سرویس دهنده و با توجه به عملکرد یکی دو سال گذشته آنها , تا تاریخ بهمن ماه 1390 ارائه گردیده است.

ازین پس این جدول هر سه ماه یکبار منتشر خواهد شد تا کاربران با آخرین تغیرات و امکانات جدید سرویس دهنده ها بیشتر آشنا شوند.

ابزار وبلاگ

مشاهده جدول مقایسه سرویس دهندگان وبلاگ در ایران

در این جدول سرویس دهندگانی از جمله :

بلاگفا (blogfa.com) – میهن بلاگ (mihanblog.com) – پرشین بلاگ (persianblog.ir) – بلاگ اسکای (blogsky.com) – پارسی بلاگ (parsiblog.com) – ایران بلاگ (iranblog.com) – رز بلاگ (rozblog.com) – پارسی کیوت (vcp.ir) – نی نی وبلاگ (niniweblog.com) – بلاگ وب (blogveb.com)

کد وبلاگ

  • ساهارا ساهارا