ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

۴۸ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

HTC U ULTRA
 
در سال های اخیر بیشترین خبری که در مورد اچ تی سی شنیده ایم به افت سهم این برند قدیمی از بازار و ضررهای پی در پی مربوط می شود اما کمپانی تایوانی HTC همچنان برای حفظ خود در بازار تلفن های هوشمند با قدرت می جنگد. جدیدترین گوشی HTC که وارد بازار دنیا شده U Ultra نام دارد؛ موبایلی که به تازگی راه خود را به ایران نیز پیدا کرده است.
 

 

این بار HTC تصمیم گرفته بدنه یکپارچه فلزی را رها سازد و از شیشه در گوشی هوشمند جدیدش استفاده کند. البته باید گفت که به اعتقاد خیلی ها U Ultra پرچمدار HTC نیست و به زودی باید منتظر HTC 11 به عنوان پرچمدار 2017 این شرکت باشیم. اما در هر حال U Ultra یکی از گوشی های قدرتمند HTC است که می تواند پرچمداران دیگر شرکت ها را به چالش بکشد. قیمت این گوشی در ابتدای عرضه خود در اردیبهشت ماه حدود دو میلیون و 570 هزار تومان بود که بعد از یک ماه قیمت آن به حدود دو میلیون و 170 هزار تومان رسیده است./روزنامه هفت صبح

میزان کاهش قیمت: 400 هزار تومان

  • ساهارا ساهارا

هوآوی P10PLUS
 
گوشی موبایل P10PLUS یکی دیگر از محصولات جدید هوآوی در امسال است که با تفاوت های ناچیز در مقایسه با P10 عرضه شده است.

گوشی P10PLUS هم مانند عضو دیگر خانواده اش با تراشه Kirin 960 تولید شده که پردازنده ای هشت هسته ای را در قلب خود جای داده است. هوآوی برای این محصول شش گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که برای پاسخ گویی به نیازهای مختلف کاربران کافی به نظر می رسد.
 

 

صفحه نمایش این گوشی نیز از مدل معمولی بزرگ تر بوده و به 5.5 اینچ می رسد. این گوشی در ابتدای عرضه خود در ایران مانند نسخه معمولی با شرایط ویژه ای به فروش می رسد. شرایطی که شامل یک ساعت هوآوی و حتی یک مودم همراه داخل ماشین هوآوی می شد.

قیمت این گوشی در اردیبهشت ماه حدود دو میلیون و 700 هزار تومان بود. اکنون قیمت این گوشی به دو میلیون و 535 هزار تومان رسیده است.

میزان کاهش قیمت: 165 هزار تومان

  • ساهارا ساهارا

هزینه تمام شده آن چقدر است؟

گوشی جدید سامسونگ طبق گفته کارشناسان حوزه فناوری و سخت افزار اختلاف قیمت قابل توجهی با مدل S7 دارد. اختلاف قیمتی حدود 36 دلار که بیشتر به خاطر طراحی حدید این گوشی اعمال شده است. با توجه به اینکه سامسونگ از پردازنده ساخت خود استفاده کرده و روی گوشی از عددهای عجیب و غریبی مثل رم شش گیگابایتی بهره نگرفته است مجموع قیمت ساخت این گوشی حدود 412 دلار است یعنی معادل یک میلیون و 540 هزار تومان.

میزان کاهش قیمت: 250 هزار تومان
 

هوآوری P10
 
پرچمدار امسال هوآوی از زبان طراحی نسل قبل بهره می برد، اما تغییرات مثبتی در آن اعمال شدهاست تا جذاب تر و زیباتر به نظر برسد و در نهایت کارآمدتر باشد. هوآوری مانند روال سال گذشته خود علاوه بر P10 نسخه 5.5 اینچی این گوشی را با نام هوآوی P10 پلاس رونمایی کرد. تفاوت این دو گوشی در میزان حافظه موقت، حافظه داخلی، باتری و البته سایز صفحه نمایش است.
 

 

مدل ساده تر که از حافظه 46 گیگابایتی و رم چهار گیگا بایتی بهره می برد در اردیبهشت در ایران عرضه شد و قیمتی حدود دو میلیون و 115 هزار تومان داشت. لازم به ذکر است که در ابتدای عرضه این محصول با هدایای ویژه فروخته می شد. اکنون قیمت این گوشی به حدود یک میلیون و 890 هزار تومان رسیده است.

میزان کاهش قیمت: 225 هزار تومان

  • ساهارا ساهارا