ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

اشرف حکیمی پس از حضوری موفق در تیم‌های بوروسیا دورتموند و اینتر و کمک به نراتزوری برای کسب اولین قهرمانی‌اش در سری A ایتالیا پس از 11 سال، تابستان اخیر در انتقالی 65 میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست تا فوتبالش را کنار فوتبالیست‌هایی همچون لیونل مسی، نیمار، امباپه و سرخیو راموس دنبال کند. در آستانه دیدار پی اس جی و رئال، ستاره مراکشی به نشریه مارکا گفت:« حقیقت این است که من در پاری‌سن‌ژرمن حس در خانه بودن دارم. باشگاه و هواداران استقبال خوبی از من در بدو وردوم به این اینجا داشتند و حتی پیش از آن نیز محبتی که آنها نسبت به من داشتند را حس کردم. باشگاه برای به‌خدمت گرفتن من تلاش زیادی کرد. رئال روی من برای آینده حساب نکرد ولی معتقدم اینتر و پی اس جی نسبت به جذب من مرتکب اشتباه نشدند.

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی