ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه اینجا دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

دانلود سریال قورباغه,nhkg,n svdhg r,vfhyi

کد تولز » دانلود سریال ایرانی » دانلود سریال قورباغه

سریال قورباغه به انگلیسی frog serial یا ghorbaghe – سریال جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی هومن سیدی ساخته می شود طبیعتا مثل فیلم مغزهای کوچک زنگ زده, انتظار تماشای دنیایی نوین و بکر را از هومن سیدی در سریال قورباغه داریم.

هم اکنون سریال قورباغه هومن سیدی در مرحله تهیۀ مقدمات – لوازم و تجهیزات است. اسامی بازیگران – موضوع و خلاصه داستان سریال قورباغه (frog Serial یا ghorbaghe tv show) هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است تنها بخشی از بازیگران و چکیده ای کوتاه از داستان سریال سیدی مشخص شده است در صورت انتشار, پیج دانلود سریال قورباغه آپدیت خواهد شد.

کارگردان سریال قورباغه سیدی گفته است: داستانی یکتا (غیر کلیشه) و خاص دارد. بخش هایی از سریال قورباغه در کشوری به غیر از ایران ساخته می شود.

اینفوگرافی سریال ایرانی قورباغه

نام سریال : قورباغه

سریال قورباغه به انگلیسی: Kargadan

کارگردان: هومن سیدی

ژانر: کمدی و اجتماعی

سرمایه گذار: محمد صادق رنجکشان

تولید و انتشار: سال 1398

کیفیت سریال: 1080p,480p,720p

مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر

محصول کشور : ایران

زبان سریال : فارسی

سایت منتشر کننده: ابزار وبلاگ حرفه ای کد تولز

لینک کوتاه: http://iuok.ir/?p=28216

پیشنهاد سریال: دانلود سریال جیران

نام های بازیگران سریال ایرانی قورباغه با بازی نوید محمد زاده

حضور خود هومن سیدی به عنوان بازیگر و همچنین کارگردان – نوید پورفرج – صابر ابر – سحر دولتشاهی – نوید محمدزاده و فرشته حسینی

دانلود تمامی قسمت های سریال قورباغه به محض انتشار در نمایش خانگی از سایت کد تولز امکان پذیر است.

چکیده داستان سریال خانگی قورباغه هومن سیدی

در خلاصه سریال قورباغه نقل شده است: دیگه نمی تونم نفس بکشم اکسیژن نیست همه جاها بسته شده اند, انگار دارم خفه میشم.

بیوگرافی بازیگران سریال قورباغه

هومن سیدی Houman Seyedi

هومن سیدی بازیگر و فیلمساز ایرانی است و متولد 29 نوامبر 1980 در رشت  و 38 ساله است. همسرش بیتا اصلانی از سال 2017 میلادی و همسر سابق آزاده صمدی در سالهای 2007 تا 2014 است. وی یک فرزند به نام نیل سیدی دارد.

هومن سیدی فرزند دوم خانواده است. او 2 برادر (حامد و هامون) و یک خواهر (هیلدا) دارد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی است و پدرش بازنشسته کارمند بانک کشاورزی است. هومن سیدی پس از پایان دبیرستان و دریافت دیپلم گرافیک کار خود را با حضور در کلاس‌های انجمن سینمای جوان رشت و ساخت چند فیلم کوتاه آغاز کرد. سپس به تهران آمد و در کلاس‌های بازیگری کارنامه به مدیریت پرویز پرستویی شرکت کرد.آدرس پیج هومن سیدی در اینستاگرام https://www.instagram.com/houman_seyedi/

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه اینجا دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

سحر دولتشاهی Sahar Dolatshahi

سحر دولتشاهی بازیگر زن ایرانی است وی فارغ التحصیل ادبیات دراماتیک و ترجمه در فرانسه است. سحر دولتشاهی متولد 8 اکتبر 1979 در تهران, در حال حاضر 39 ساله است. قد سحر دولتشاهی 1.72 متر و همسر سابق رامبد جوان در سالهای 2009 تا 2014 بوده است. آدرس پیج sahardolatshahi در اینستاگرام  https://www.instagram.com/sahardolatshahi/

نوید پورفرج Navid Pourfaraj

نوید پورفرج متولد 4 اردیبهشت 1367 در کرمانشاه, بازیگر ایرانی است. او کلاس‌های بازیگری هومن سیدی را گذرانده است و در نهایت فعالیت جدی بازیگری خود را با فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد. نوید پورفرج که در این فیلم در کنار نوید محمدزاده و فرهادی اصلانی بازی‌ کرد، خوش درخشید و نامزد سیمرغ بلورین نقش مکمل مرد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. نوید پورفرج در سریال «مادرانه» یک نقش کوتاهی را بازی کرد.

صابر ابر Saber Abbar

صابر ابر متولدتهران, 8 ژوئن 1984 و 35 سال است. وی به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر شد. آدرس پیج Saber Abar | صابر اَبَر در اینستاگرام https://www.instagram.com/saberabar/

نوید محمدزاده Navid Mohammadzadeh

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی, متولد 6 آوریل 1986 در ایلام است و اکنون 33 ساله است قد وی 1.7 متر و برادری به نام امید محمدزاده دارد.نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد درسی‌ودومین دوره جشنواره فیلم فجر می‌دانستند.

وی دو بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. آدرس پیج navid mohammadzadeh من یه ببر کورد فروردینیم https://www.instagram.com/navidmohamadzadeh/

همچنین بخوانید:
مدیریت منابع انسانی دکتر آرین قلی پور • روش تحقیق در علوم رفتاری زهره سرمد • اقتصاد خرد محسن نظری • کتاب صوتی قدرت عادت • کتاب صوتی مردی به نام اوه • کتاب صوتی هنر شفاف اندیشیدن • خرید بک لینک • خرید بک لینک •  سریال قورباغه • عکس • خرید بلیط هواپیما • تاریخ امروز • خرید رپورتاژ آگهی • چگونه باسنی بزرگ داشته باشیم

فرشته حسینی Fereshteh Hosseini

فرشته حسینی متولد ۱۳۷۶ در تهران, بازیگر سینما و تئاتر افغان‌تبار اهل ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغان‌تبار در تهران متولد شد و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور, محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

برای دانلود قسمت 3 سوم سریال قورباغه اینجا دانلود سریال قورباغه کلیک کنید

اخبار سریال ایرانی قورباغه هومن سیدی

اکنون حدود ۹ ماه از آغاز فیلمرداری سریال می‌گذرد. فیلمبرداری این سریال تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت. سریال «قورباغه» طی بهار ۱۳۹۹ در ۱۵ قسمت منتشر خواهد شد. به‌نظر می‌رسد که برخی از قسمت‌های سریال در خارج از کشور جلوی دوربین رفته‌اند. شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر سریال «قورباغه» را تماشا کنید. این سریال در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود و به گفته بسیاری با توجه به حضور سیدی و محمدزاده باید منتظر مجموعه جذابی باشیم.

نوید محمدزاده در قورباغه : بدون تردید یک سر تمام بحث‌های مربوط به بازیگری سینمای ایران در سال‌های اخیر نوید محمدزاده است؛ بازیگری که برای حضور درخشانش در «ابد و یک روز» و «بدون تاریخ، بدون امضا» دو بار سیمرغ بلورین جشنواره فجر را از آن خود کرده و در جشنواره‌های مختلف خارجی هم مورد تقدیر قرار گرفته است.

تجربه متفاوت: به نظر می‌رسد نوید محمدزاده در انتخاب نقش حساسیت‌های خاصی دارد و از نقش‌های یک سره متفاوت چندان استقبال نمی‌کند. او اعتقادی به ایفای کاراکتر‌های مختلف اجتماعی مانند پلیس و دکتر و معلم و… ندارد و معتقد است بازیگر خوب باید بتواند شخصیت‌هایی را که از نظر اجتماعی مشابه‌اند، به شیوه‌های گوناگون بازی کند.

تجربه سریال: نوید محمدزاده تاکنون در هیچ سریالی بازی نکرده، اما توانایی‌هایش آن‌قدر پررنگ هستند که بتوانیم از حضور او و هومن سیدی به عنوان مهم‌ترین اتفاق پیش روی شبکه نمایش خانگی ایران یاد کنیم.

درباره مجموعه: اگرچه «قورباغه» حداقل شش ماه با پخش فاصله دارد و اخبار موثقی از جزئیاتش منتشر نشده، اما حضور هومن سیدی در مقام کارگردان، پس از آثار موفقش در سینما، نوید یک سریال پرمخاطب را می‌دهد. حضور موفق‌ترین بازیگر سال‌های اخیر سینمای ایران یعنی نوید محمدزاده، برگ برنده «قورباغه» است که گفته می‎شود فضای متفاوتی دارد. محمدزاده در سال‌های اخیر در سه فیلم هومن سیدی، یعنی «سیزده»، «خشم و هیاهو» و «مغزهای کوچک زنگ‌زده» حضور داشته که نشان می‌دهد این دو نفر شناخت بسیار خوبی از یکدیگر دارند.

سریال قورباغه چند قسمت است؟

فیلمبرداری «قورباغه» در ۱۵ قسمت تا پایان سال جاری ادامه دارد و پس از پایان فیلمبرداری و گذراندن مراحل فنی، در بهار سال ۹۹ منتشر خواهد شد.

تریلر سریال قورباغه هومن سیدی

این نخستین تصاویر از ساخته جدید هومن سیدی است.بعد از فیلم ستایش شده مغزهای کوچک زنگ زده، اولین تیزر از نخستین سریال شبکه نمایش خانگی نوید محمدزاده رونمایی شد.برای کاری که از سال قبل اعلام کرد به خاطرش امسال قید جشنواره فیلم فجر و سیمرغ‌های بی وفایش را می‌زند.
تریلری متفاوت از یک سریال متفاوت. سریالی که روایتی دلهره آور را از تهران تا بانکوک روایت می کند. از ماجرای یک ماده افیونی و ماجراهای عاطفی که در کنار نوید محمد زاده چهرهای سرشناس سینمای ایران چون صابر ابر ، سحر دولتشاهی و فرشته حسینی را با خود درگیر کرده است.
قورباغه سریالیست که از بهار ۹۹ در شبکه نمایش خانگی عرضه خواهد شد.

  1. منبع:ابزاروبلاگ ابزار وبلاگ ابزاروبلاگ

خرید بک لینک  خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک خرید بک لینک

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی