ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

رئال مادرید 1-1 چلسی: همه‌چیز در لندن مشخص می‌شود

ساهارا ساهارا | چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۵۸ ق.ظ

اخباررئال مادرید » رئال مادریدرئال مادرید 1-1 چلسی: همه‌چیز در لندن مشخص می‌شود 

رئال مادرید,اخبار رئال مادرید,vmhg lhnvdn,رئال مادرید نیوز,سایت رئال مادرید,رئال مادرید فهرست بازیکنان,ریال مادرید,رئال مادرید و بارسلونا,بازی بعدی رئال مادرید,پخش زنده بازی رئال مادرید,رئال مادرید ویکی پدیا,پخش زنده فوتبال رئال مادرید امشب,رئال مادرید ۱۱ بارسلونا ۱,اخبار رئال مادرید زنده,اخبار رئال مادرید تلگرام,اخبار رئال مادرید مرجع خبری,اخبار رئال مادرید طرفداری,اخبار رئال مادرید ورزش۳,اخبار رئال مادرید ورزش 11,رعال‌ مادرید,رئال مادرید,hofhv vmhg lhnvdn,Real Madrid C.F,ساعت بازی رئال مادرید امشب

در این دیدار ابتدا این تیم میهمان بود که با گل کریستین پولیسیچ پیش افتاد اما کریم بنزما توانست کار را به تساوی بکشد تا هر دو تیم همچنان امید زیادی برای رسیدن به دیدار نهایی داشته باشند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند تا اینکه در دقیقه 10، روی ارسال میسون مونت و ضربه سر پولیسیچ، این تیمو ورنر بود که با تیبو کورتوا تک به تک شد اما ضربه او را دروازه بان بلژیکی رئال مادرید به خوبی دفع کرد.

برتری چلسی ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 14 این تیم به گل رسید. روی پاس بلند از آنتونی رودیگر به پشت مدافعان رئال مادرید بود که پولیسیچ صاحب توپ شد و بعد از پشت سر گذاشتن کورتوا، با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازی متعادل تر شد و رئالی ها هم پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 23 کار را به تساوی بکشند اما ضربه خطرناک کریم بنزما به تیر دروازه حریف برخورد کرد.

دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان چلسی بود که روی دروازه حریف خطرساز شوند اما ضربه بن چیلول که روی پاس پولیسیچ صاحب موقعیت شده بود، از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه رئال مادرید پیش کشیدند و در دقیقه 29 توانستند به گل تساوی برسند. روی یک ضربه کرنر بود که توپ پشت محوطه جریمه به مارسلو رسید و ارسال بلند او با ضربات سر دو بازیکن رئال مقابل بنزما قرار گرفت. او هم با یک کنترل خوب و ضربه والی تماشایی، دروازه ادوارد مندی را باز کرد.

حملات رئال مادرید بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32، تونی کروس صاحب موقعیت شوتزنی شد اما ضربه او هم راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقایق پایانی نیمه اول بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.

نیمه دوم را هم چلسی بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 48، روی اشتباه مارسلو، این تیم به گل دوم برسد اما ضربهه ورنر را که با پاس کانته صاحب موقعیت شده بود، ادر میلیتائو از مقابل دروازه رئال مادرید دفع کرد.

دو دقیقه بعد، بنزما اولین خطر رئال مادرید ها در نیمه دوم را روی دروازه چلسی ایجاد کرد اما این بار ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 69، روی پاس چیلول، این میسون مونت بود که صاحب موقعیت شد اما واران با حضور به موقع، دروازه تیمش را نجات داد.

هرچه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم، این رئال مادرید بودند که حملات خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند؛ به ویژه در دقیقه 88 که این تیم صاحب دو موقعیت تک به تک شد اما ضربات کروس و واران توسط کانته و چیلول دفع شد و در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.
رئال مادرید
چلسی

لینک های کاربردی مرتبط با رئال مادرید:

»» ساعت بازی رئال مادرید امشب در همین صفحه بروزرسانی می شود

»» نتیجه و خلاصه بازی دیشب رئال مادرید در همین صفحه بروزرسانی می شود

»» بازی بعدی رئال مادرید در همین صفحه بروزرسانی می شود

»» اگر تمایل به داشتن یک عکس پروفایل خاص از ستارگان و لوگو رئال مادرید دارید پیشنهاد می کنیم عکس پروفایل رئال مادرید را از اینجا انتخاب کنید.

»» آخرین اخبار ورزشی

»» نتایج زنده فوتبال

»» ترکیب احتمالی رئال مادرید

»» بازیکنان رئال مادرید

»» بازیکنان رئال مادرید و همسرانشان

»» برنامه و نتایج بازیهای رئال مادرید

»» شماره پیراهن بازیکنان رئال مادرید

»» کانال تلگرام رئال مادرید

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی