ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

مقایسه تلویزیون‌ ۴k با سایر تلویزیون‌ها

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۵:۱۲ ب.ظ

ه گزارش وب سایت سی نت،همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، به خوبی و به وضوح می‌توان تفاوت میان کیفیت تصویر تلویزیونهای موجود در بازار را درک کرد، به گونهای که تلویزیون‌هایی با کیفیت تصویر ۴k، تلویزیونهای ۴k جدید وضوحی معادل چهار برابر تلویزیون‌های فول اچ دی ارائه می‌کنند. به عبارت دیگر صفحه نمایش این تلویزیون‌ها به‌جای حدود دو میلیون پیکسل، بالغ بر هشت میلیون پیکسل یعنی ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهند.

در سالهای اخیر، سازندگان تلویزیونها به سمت و سوی طراحی و تولید تلویزیونهای ۴ کی یا اولترا اچ دی به پیش رفته‌اند چراکه با توجه به کیفیت بسیار بالای این محصولات در مقایسه با تلویزیون‌های قبلی، مردم از این محصول جدید استقبال کرده‌اند.

یکی دیگر از تفاوت‌های فاحش این تلویزیون نسبت به سایر محصولات که میتواند در اصل یکی دیگر از دلایل وضوح و کیفیت بالای تلویزیون‌های ۴kباشد، بکارگیری رنگهای بیشتر در این فناوری است به گونه‌ای که سازندگان با تصویری به مقایسه رنگ‌های بکار رفته در این تلویزیون و سایر محصولات دیگر پرداخته‌اند. با نگاه مختصری به این تصاویر، می‌توان دریافت که تصاویر در تلویزیون‌های ۴k، بسیار پررنگ‌تر و واقعی‌تر است. به عبارتی دیگر به رنگ‌های زنده و شاد طبیعت که با چشمان خود  می‌بینیم، نزدیکتر است.

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی