ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

هزینه تمام شده آن چقدر است؟

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۴۵ ق.ظ

هزینه تمام شده آن چقدر است؟

گوشی جدید سامسونگ طبق گفته کارشناسان حوزه فناوری و سخت افزار اختلاف قیمت قابل توجهی با مدل S7 دارد. اختلاف قیمتی حدود 36 دلار که بیشتر به خاطر طراحی حدید این گوشی اعمال شده است. با توجه به اینکه سامسونگ از پردازنده ساخت خود استفاده کرده و روی گوشی از عددهای عجیب و غریبی مثل رم شش گیگابایتی بهره نگرفته است مجموع قیمت ساخت این گوشی حدود 412 دلار است یعنی معادل یک میلیون و 540 هزار تومان.

میزان کاهش قیمت: 250 هزار تومان
 

هوآوری P10
 
پرچمدار امسال هوآوی از زبان طراحی نسل قبل بهره می برد، اما تغییرات مثبتی در آن اعمال شدهاست تا جذاب تر و زیباتر به نظر برسد و در نهایت کارآمدتر باشد. هوآوری مانند روال سال گذشته خود علاوه بر P10 نسخه 5.5 اینچی این گوشی را با نام هوآوی P10 پلاس رونمایی کرد. تفاوت این دو گوشی در میزان حافظه موقت، حافظه داخلی، باتری و البته سایز صفحه نمایش است.
 

 

مدل ساده تر که از حافظه 46 گیگابایتی و رم چهار گیگا بایتی بهره می برد در اردیبهشت در ایران عرضه شد و قیمتی حدود دو میلیون و 115 هزار تومان داشت. لازم به ذکر است که در ابتدای عرضه این محصول با هدایای ویژه فروخته می شد. اکنون قیمت این گوشی به حدود یک میلیون و 890 هزار تومان رسیده است.

میزان کاهش قیمت: 225 هزار تومان

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی