ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

گوشی‌های قدرتمند شارپ در راه است

ساهارا ساهارا | جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ

ه نقل از نئووین، در یک سال اخیر بسیاری از شرکت های سازنده گوشی های هوشمند به عرضه محصولاتی با نمایشگرهای بزرگ روی آورده اند که از جمله آنها می توان به Xiaomi Mi MIX و  Samsung Galaxy S8 اشاره کرد.

گفته می شود اپل هم قصد تولید و عرضه چنین گوشی دارد. البته شرکت پیشگام در این زمینه شارپ بود که در سال 2014 گوشی AQUOS Crystal را تولید کرد که از سه سمت به طور کامل بدون قاب بود. گوشی های جدید شارپ به گونه ای تولید خواهند شد که از هر چهار طرف بدون قاب باشند.

FS8016  و  FS8010 نام دو گوشی است که با این قابلیت تولید می شوند. تفاوت اصلی این دو گوشی در پردازنده های آنهاست. FS8016 دارای پردازنده Snapdragon 660 است. اما در گوشی دیگر از پردازنده Snapdragon 330 استفاده شده است.

هر دو گوشی در دو مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی تولید می شوند و حافظه داخلی آنها 64 گیگابایت است. نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 2048 در 1080، دوربین های 12 و 8 مگاپیکسلی در پشت و جلو و سیستم عامل Android 7.1.1 Nougat از جمله ویژگی های گوشی های یاد شده است. قیمت و زمان عرضه نهایی این گوشی ها هنوز اعلام نشده است.

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی