ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

بر اساس 280000 درخواست مصاحبه شغلی و آگهی استخدام ارائه شده از طرف بیش از 5000 شرکت به 45000 هزار جویای شغل که در پلتفرم Hired به ثبت رسیده است، گروه تحقیقات این شرکت متوجه شدند که میانگین حقوق یک مهندس نرم افزار در Bay Area معادل 134000 دلار است. این میزان درآمد برای یک مهندس نرم افزار بیشتر از هر جای دیگری در این کشور است. بعد از آن Seattle  با پرداخت میانگین 126000 دلار به مهندسان خود در جایگاه دوم قرار دارد. در دیگر قطب‎های فناوری مثل Boston, Austin, L.A., New York و Washington, D.C مهندسان نرم افزار به طور میانگین بین 110 تا 120 هزار دلار درآمد دارند.

با این حال، حقوق بیشتر در مقایسه با اجاره‎های کمرشکن و دیگر هزینه‎های مرتبط با زندگی در Silicon Valley و سانفرانسیسکو چندان به چشم نخواهد آمد. طبق نظر متخصص تجزیه و تحلیل داده‎های Hired، جسیکا کرک‎پتریک، در واقع، با در نظر گرفتن مخارج زندگی، سانفرانسیسکو کمترین حقوق را نسبت به سایر شهرها به مهندسان نرم افزار پرداخت می‎کند. طبق برآورد او 110000 دلار درآمد یک مهندس در Austin معادل پرداخت تقریبی 198000 دلار در Bay Area است. همین موضوع در مورد ملبورن استرالیا نیز صدق می‎کند که به مهندسان نرم افزار حقوق نسبتا کم 107000 دلاری پرداخت می‎کنند، اما همین میزان معادل ارزش پرداخت تقریبی 150000 دلار در سانفرانسیسکو است.

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی