ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

نوکیا گجت هوشمند سلامتی می‌سازد +عکس

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

نوکیا اوایل امسال در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد دستگاه‌های سلامت مرتبط با ویتینگز به برند نوکیا انتقال پیدا می‌کنند. در سیاست‌های جدید نوکیا، قسمت اعظمی از مشخصه‌های سخت‌افزاری محصولات ارائه‌شده در قالب برند ویتینگز بدون تغییر خواهند ماند. امروز این روند تغییر برند تکمیل‌ شده است و با گجت‎های جدیدی از سوی این کمپانی روبه‌رو هستیم.

ویتینگز یکی از تولیدکنندگان صاحب‌نام در حوزه محصولات هوشمند است که بهار سال جاری به قیمت ۱۹۲ میلیون دلار توسط نوکیا خریداری شد.

برای تازه‌کارها، دو محصول جدید توسط نوکیا عرضه‌ شده است. ترازوی هوشمند Nokia body که به قیمت ۵۹.۹۵ دلار به فروش می‌رسد؛ درحالی‌که محصول مشابه ویتینگز یعنی Withings body به +Body تغییر نام داده است. بااین‌حال ترازوی Body Cardio هنوز با برند جدید نوکیا جهت خرید عموم در دسترس است. نوکیا نسخه پرمیوم دستگاه سنجش فشار خون را به همراه یک دستبند اختصاصی با ارگونومی خاص به نام +BPM معرفی کرده که قیمتی معادل ۱۲۹.۹۵ دلار دارد.

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی