ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

فرنگی ها چقدر کار می کنند؟

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۸ ق.ظ

 توزیع تعطیلات رسمی در ایام مختلف سال و کاستن از تمرکز آن‌ها در تنها چند برهه خاص مانند عید نوروز یا عید فطر، موضوعی است که اخیرا زمزمه‌های آن به گوش می‌رسد. عده‌ای معتقدند باید با افزایش تعطیلات هفتگی به دو روز و همزمان کاستن از تعطیلات متمرکز در دیگر ایام سال،‌ فرصت مدیریت بهتر تعطیلات را در اختیار مردم و مسئولان قرار داد. 

تعطیلات عید فطر امسال و قرار گرفتن آن در میانه هفته، نخستین هفته از نخستین ماه تابستان را بدل به هفته‌ای پر از سفر برای ایرانی‌ها کرد. برآورد تعداد دقیق شهروندانی که در این چند روز به شهرهای مختلف کشور سفر کردند، کار ساد‌ه‌ای نیست و البته آمار دقیقی نیز در این مورد وجود ندارد. 

از معدود اظهار نظرهای رسمی در این باره نیز، یکی از آنِ رییس پلیس راهور کشور است که اعلام کرده بود حجم ترافیک و آمار تصادفات جاده‌ای در کشور در تعطیلات عید فطر امسال در مقایسه با تعطیلات عید فطر در سال گذشته، کاهش چشم‌گیری را نشان می‌دهد. اظهار نظر دوم نیز، از آنِ مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان مازندران است که از اقامت بیش ازسه‌میلیون و 800 هزار مسافر در ایام تعطیلات عید فطر در این استان خبر داده است. 

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی