ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

روزنامه‌ پرتغالی A Bola

ساهارا ساهارا | سه شنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۵۰ ق.ظ

 احتمال جدایی رونالدو از رئال مادرید هر روز بیشتر میشود؟ جدایی رونالدو از رئال

عکس های کریستین رونالدو

جدایی رونالدو از رئال مادرید در اخبار نقل و انتقلات ورزشی اروپا در صدر است

مارکا:کریستیانو نمی خواهم بروی و تماس زیدان با رونالدو

به نقل از مارکا:اصلا اگر می خواهد برود، کجا می خواهد برود؟ مطمئن هستیم که باشگاهی قرار نیست بندش را فعال کند. از طرفیمارکا می گوید رئال مادرید جلوی بازیکنان ناراضی را نمی گیرد اما در عین حال می دانیم که موراتا یک ماه است می خواهد به منچستریونایتد برود و رئال رضایت نداده است و عددی نجومی طلب می کند. در مورد رونالدو چه اتفاقی می افتد؟ اصلا چه تیمی حاضر است چنین هزینه ای کند؟ اصلا چه تیمی می تواند چنین هزینه ای کند؟

جدایی رونالدو از کجا کلید خورد؟

نشریه رکورد در وبسایت خود اعلام کرد که تصمیم کریستیانو رونالدو برای جدایی از رئال به قدری جدی است که او دیگر قصد بازگشت به مادرید را هم ندارد!همانطور که می دانید جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی همسر جدید رونالدوست وی در مورد جدایی رونالدو سکوت کرده است.

آخرین اخبار ورزشی امروز,جدیدترین اخبار ورزشی امروز,اخبار ورزشی و خبر های ورزشی


چهارشنبه (۱۷ خرداد)

روزنامه‌ پرتغالی A Bola نوشت: یک تیم اروپایی حاضر است برای خرید ستاره مادرید ۱۸۰ میلیون یورو بپردازد. در همان روز رونالدو که در اردوی تیم‌ ‌ملی کشورش حضور داشت، گفت‌: هیچ چیز غیرممکن نیست.

جمعه (۱۸ خرداد)

یک روزنامه‌ پرتغالی نوشت: رونالدو می‌خواهد دستمزد بیش‌تری از لیونل مسی در بارسلونا دریافت کند. ستاره آرژانتینی بارسلونا به زودی قراردادش را با تیم‌ ‌ کاتالانی تمدید خواهد کرد و دستمزد سالانه او ۳۰ میلیون یورو در سال خواهد بود. به همین خاطر چنین خبری مطرح شد.

سه‌شنبه (۲۲ خرداد)


او در کنار این نوشته عکس از خود منتشر کرد که علامت سکوت را نشان می‌داد.

روزنامه‌ آس در این روز نوشت: باشگاه رئال مادرید با مهاجم پرتغالی‌اش درباره فرار مالیاتی صحبت خواهد کرد و به او مشاوره خواهد داد تا به دادگاه احتمالی نرود.

جمعه (۲۶ خرداد)


پس از منتشر شدن این خبر روزنامه‌ ‌اسپانیایی مارکا نوشت: باشگاه ‌رئال مادرید تلاش خواهد کرد رونالدو را آرام کند تا او را از تصمیمش  منصرف کند.

رونالدو از رئال مادرید  جدایی رونالدو از رئال

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی