ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

پاک کردن اینستا گرام

جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۳۹ ب.ظ

- اطلاعات اکانت خود را وارد کرده و سپس بر روی Log in کلیک کنید.

۳- حال وارد صفحه اصلی خواهید شد.همانند تصویر زیر بر روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست و بالا کلیک کنید تا یک منوی کشویی برای شما باز شود.بر روی گزینه Edit Profile کلیک کنید.

۴- سپس در صفحه باز شده بر روی دکمه پروفایل خود (که روی آن تصویر اکانت و نام کاربری شما ثبت شده است) کلیک کنید تا لیست آبشاری زیر مجموعه های این دکمه باز شود و از این لیست گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.

حذف اکانت اینستاگرام 

۵- حال با ورود به صفحه شخصی پروفایل خود به انتهای آن رفته و بر روی گزینه I’d like to delete my account کلیک کنید.

۶- اکنون به بخش حذف اکانت راه یافته اید. در این بخش سرویس اینستاگرام از شما دلیل حذف اکانت شما را می پرسد. با کلیک بر روی فلش کوچک کناری کادر گزینه Before you go, please tell us why (که در تصویر زیر نشان داده شده است) لیست دلایل نمایش داده میشود و میتوانید دلیل مناسب برای حذف اکانت خود را انتخاب کنید.
در صورتی که قصد ندارید دلیل خاصی را ارائه نمایید، گزینه آخر یعنی Other Reason (سایر دلایل) را انتخاب کنید(۱). اکنون در همین صفحه گزینه ای جدید با عنوان To continue, please re-enter your password باز خواهد شد. در کادر مربوط به این گزینه رمز عبور اکانت خود را وارد نمایید(۲) سپس به انتهای صفحه بروید و بر روی دکمه Permanently deactivate my account کلیک کنید(۳).

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی