ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

تلگرام

دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۷ ب.ظ

بهترین کانال های تلگرام و لیست کانال های باحال تلگرام

کانال های باحال تلگرام    لیست کانال های تلگرام

شاید برای شما هم جالب باشه بدونید چند هزار کانال تلگرامی وجود داره  یا شاید هم چند میلون کانال تلگرام

اخبار:رئیس پلیس فتا کردستان وب و شبکه‌های اجتماعی را دو حوزه تهدیدات مجازی دانست و عنوان کرد: 65 درصد جرایم مجازی در تلگرام رخ می‌دهد و باید اقدامات پیشگیرانه جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 29 میلیون کاربر جوان در فضای مجازی در ایران حضور دارند، تصریح کرد: 80 درصد کاربران تلگرام فارسی زبان هستند و بیش از 170 هزار کانال تلگرامی فارسی زبان در تلگرام وجود دارد.

فقط چند ساعت از معرفی تلگرام در پلتفرم تلگرام گذشته بود که کاربران عادی، رسانه ها، فروشگاه های اینترنتی،  سلبریتی ها و دیگر کسانی که حرفی یا محتوایی برای ارائه کردن داشتند، با سرعتی سرسام آور شروع به احداث کانال های تلگرام اختصاصی خود کردند و طی یک بازه زمانی کوتاه کانال به کانون توجهات و مهم ترین قابلیت تلگرام بدل شد.

حالا که شش ماه از آغاز به کار این ابزار پیام رسانی در پلتفرم تلگرام گذشته، کانال ها آچار فرانسه دنیای مجازی شده  اند. با عضویت در آنها می توانید اخبار داغ و دست اول روز را دنبال کنید، در جریان جدیدترین سوژه های اینترنت قرار بگیرید، مطالب آموزشی بخوانید، از محصولات جدید فروشگاه های اینترنتی مطلع شده و حتی برای خنده و سرگرمی به آرشیو فوق العاده عظیمی از جوک و تصاویر خنده دار دسترسی داشته باشید.

پیشنهاد:حذف اکانت تلگرام

 

بهترین کانال های تلگرام و لیست کانال های باحال تلگرام

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی