ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید

فال روزانه,فال امروز ,فال روز تولد,فال روز ,طالع بینی روزانه,فال روزانه سه شنبه 12 اردیبهشت 96 فال روز تولد امروز 12 اردیبهشت ماه 1396

فال روزانه,فال امروز ,فال روز تولد,فال روز ,طالع بینی روزانه

فال روزانه سه شنبه 12 اردیبهشت 96 فال روز تولد امروز 12 اردیبهشت ماه 1396

 فروردین ماه
شما امروز می توانید به درستی دیوارهایی که افراد دیگر دور خودشان کشیده اند را ببینید و آنها هرقدر که بیشتر این موضوع را انکار می کنند، صحت آن برایشان روشن تر می شود. لازم است که نسبت به اهدافتان هوشیارتر باشید، برای اینکه ممکن است به نتیجه دلخواه خود نرسید. هم اکنون بهتر است که با احتیاط و آرام قدم بردارید. اگر یک قدم به جلو بردارید بهتر از این است که یکدفه و خیلی زود به جلو خیز بردارید!!

 اردیبهشت ماه
شما امروز در زمان حال زندگی نمی کنید. درعوض در حال برنامه ریزی و رویاپردازی کردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه ریزی ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یکی از ویژگی های شما این بوده که دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس کنید. با تجسم کردن چیزهایی که می خواهید بهشان برسید، می توانید اموری را در حال حاضر غیرممکن به نظر می رسند را در آینده به واقعیت تبدیل کنید.

خرداد ماه
درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

تیر ماه
وقتی که شما در خفا به جستجو و کاوش مشغول می شوید، مسائل احساسی خودشان را نشان می دهند. شما معمولاً برای اینکه در موقعیتی قرار نگیرید که احساس ضعیف بودن بکنید روش خود را عوض نمی کنید. چون شما ترجیح می دهید با مشکلاتی برخورد کنید که خیلی سریع بتوانید آنها را حل کنید. اکنون اصلاً لزومی ندارد چیزی را ثابت کنید؛ فقط با وضعیت دشواری که برایتان پیش آمده واقع بینانه تر رفتار کنید.

مرداد ماه
ممکن است شما در مورد احساسات خود حالت تدافعی داشته باشید و اصلاً دلتان نخواهد در مورد چیزهایی که ناراحتتان می کند بحث کنید. اما ممکن است شما به سمت افشا کردن حقایقی که می بینید سوق داده شوید، که این موضوع مغایر با خواسته های شما است. درابتدا این موضوع شاید شما را ناراحت کند. ولی بالاخره خواهید فهمید که توانایی این را دارید که بدون هیچ مشکلی در مورد آنچه در ذهنتان می گذرد صحبت کنید و در عین حال دیگران هم هنوز شما را دوست خواهند داشت.

 شهریور ماه
تقویم اجتماعی شما نشان دهنده این مطلب است که این ماه، ماه پر از جنب و جوش و فعالیت در سال برای شما می باشد. بخشی از انگیزه اصلی شما می تواند این باشد که شما اکنون نمی خواهید تنها باشید. همکاری کردن با یک گروه برای شما از اینکه به راه خودتان بروید جالبتر است. به منظور اینکه بتوانید بهترین بازیکن تیمی در حد امکان باشید مسائل شخصی خودتان را هم بیان کنید.

 مهر ماه
امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.

 آبان ماه
یک دوست، شریک و یا همکار می تواند امروز حال و روز شما را از این رو به آن رو کند، وقتی که او چنین کاری انجام می دهد، در چشمان شما فقط حماقت دیده می شود. اما نباید در مورد دیگران زود قضاوت کنید. امروز اطرافیان شما می خواهند که آزاد باشند- و همین موضوع می تواند منجر به چنین رفتارهای نابخردانه ای بشود. اما نباید سعی کنید که رفتار مقتدرانه ای داشته باشید، برای اینکه احتمالاً فقط حامی و پشتیبانتان را از خود دور می کنید.

آذر ماه
ماه وارد چهارمین خانه تان یعنی خانه «پیوندهای خانوادگی» می شود و بهتان توصیه می کنیم امروز وظایف خانوادگی خود را انجام دهید. حتی اگر مجبورید به سر کار بروید، حتما راهی پیدا کنید که بخشی از وقت تان را با افراد خانواده تان بگذرانید. کوچکترین و ساده ترین کارهای خانه را همانند کارهایی مهم و لذت بخش انجام دهید، پس شما می توانید به این روش نگرش مثبت خانواده تان را همچنان حفظ کنید.

 دی ماه
امروز وقتی که همه چیز طبق میل شماست، روز خوب و جذابی برایتان پیش بینی می شود. دوستان و خانواده تان نیز با شما همراه و همدل هستند و این موضوع باعث خوشحالی شما می شود. حتی اگر در افق دید خود برنامه های جدی دارید، همه آنها را به روز دیگری موکول کنید. چونکه آنها فرار نمی کنند! فردا که وقت بیشتری دارید می توانید به مسئولیت های خود طبق برنامه رسیدگی کنید.

 بهمن ماه
اگرچه شما از برنامه های کاری که باید تا آخر هفته انجام بدهید اطلاع دارید، اما زیاد فکر کردن به مسائل کاریتان باعث شده است که نتوانید به استراحت کردن بپردازید. اگر بخواهید فکر کردن در مورد برنامه های طولانی مدتتان را کنار بگذارید خودتان را از این فرصت که در آینده روزهای خوشی داشته باشید محروم کرده اید.

 اسفند ماه
امروز شما تبدیل به یک آدم بسیار سخت گیر و جدی می شوید همچنانکه ماه وارد ششین خانه “نظم و ترتیب” شما می شود. شما از سایر همکارن تان می خواهید که حداکثر تلاش شان را بکار ببرند  و به تعهداتی که قبلا داده اند عمل کنند. اما احتمالا استانداردهای شما با دیگران بسیار متفاوت است. با وجود همه این سخت گیری ها شما اعتقاد دارید که آدم بسیار ملایمی هستید که با دیگران براحتی کنار می آیید. به یاد داشته باشید کوشش برای رسیدن به کمال هر چیزی قابل تقدیر است؛ اما اول مطمئن شوید که برای خودتان به عنوان یک انسان وقت گذاشته اید.

فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

تاریخ امروز,تاریخ امروز ایران,تاریخ امروز میلادی,تاریخ میلادی امروز,تاریخ امروز و مناسب های امروز

تاریخ امروز و تقویم ایرانی

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی