ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ورود به پنل مدیریت وردپرس: پیشخوان و مشکل لاگین وردپرس wp-admin

ساهارا ساهارا | جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۲۵ ق.ظ

ورود به پنل مدیریت وردپرس,ورود به پیشخوان وردپرس,,لاگین وردپرس,پنل کاربری وردپرس,ثبت نام در وردپرس,wp-admin,آموزش مدیریت سایت وردپرس,مشکل وارد شدن به پنل مدیریت وردپرس,نحوه ورود به پنل مدیریت سایت وردپرس,مشکل در ورود به پیشخوان وردپرس,مشکل ورود به مدیریت وردپرس,ورود به صفحه مدیریت وردپرس,آموزش ورود به مدیریت سایت وردپرس,ورود به کنترل پنل سایت وردپرس,صفحه ورود به وردپرس,مشکل ورود به وردپرس

ورود به پنل مدیریت وردپرس: پیشخوان و مشکل لاگین وردپرس wp-admin

ورود به پیشخوان وردپرس,ورود به پنل مدیریت وردپرس,لاگین وردپرس,مشکل در ورود به پیشخوان وردپرس,مشکل وارد شدن به پنل مدیریت وردپرس,مشکل ورود به مدیریت وردپرس,ورود به صفحه مدیریت وردپرس,آموزش ورود به مدیریت سایت وردپرس,ورود به کنترل پنل سایت وردپرس

سلام خدمت کاربران وب سایت من و تو اوکی امروز با شما هستیم تا موارد زیر را به دقت بررسی کنیم.

ورود به پیشخوان وردپرس
ورود به پنل مدیریت وردپرس
لاگین وردپرس
مشکل در ورود به پیشخوان وردپرس
مشکل وارد شدن به پنل مدیریت وردپرس
مشکل ورود به مدیریت وردپرس
ورود به صفحه مدیریت وردپرس
آموزش ورود به مدیریت سایت وردپرس
ورود به کنترل پنل سایت وردپرس

ورود به سایت وردپرسی

برای مثال اگر وردپرس را در localhost نصب کرده باشید، آدرس ورود به شکل localhost/wp-admin می‌شود و اگر وردپرس در آدرس yoursite.com نصب شده باشد، آدرس ورود yoursite.com/wp-admin خواهد بود.

 

بهترین راه حل مشکل عدم ورود به مدریت سایت وردپرسی

برای رفع این مشکل کافی است به قسمت روت هاست خود یعنی شاخه اصلی Public_Html بروید و یک فایل wp-login وردپرس سالم که در پوشه اصلی این مدیریت محتوا موجود می باشد را در  public_html  آپلود و جایگزین فایل آسیب دیده نمایید. چک کنید مشکل بالا نیامدن صفحه پیشخوان حل شده است!

پاک کردن کوکی ها برای حل مسئله ورود وردپرس

یکی از دلایل مشکل redirect وردپرس کوکی ها هستند ، وردپرس از کوکی برای نگه داشتن کاربر در پیشخوان استفاده می کند بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید پاک کردن کش و کوکی مرورگر خود می باشد ، همچنین اطمینان پیدا کنید که کوکی ها در مرورگر شما فعال هستند ، پس از حذف کش و کوکی مرورگر خود را ببندید و مجدد باز کنید ، بسیاری از مواقع با این تغییر مشکل رفع می شود.

غیر فعال کردن تمام افزونه ها وردپرس

گاهی اوقات افزونه های وردپرس این مشکل را ایجاد می کنند به خصوص زمانی که دو افزونه با هم سازگاری نداشته باشند ، برای غیر فعال کردن تمام افزونه ها در وردپرس می توانید به وسیله ftp یا کنترل پنل سرویس هاست خود پوشه پلاگین واقع در plugins را به plugins_backup تغییر دهید با این کار تمام افزونه های شما غیر فعال می شوند و شما می توانید پس از آن مجدد پوشه را به plugins تغییر دهید و وارد پیشخوان شوید و به صورت تک تک افزونه ها را فعال کنید تا متوجه شوید که کدام افزونه مشکل را ایجاد کرده است ، همچنین می توانید از مقاله نحوه غیر فعال کردن افزونه های وردپرس زمانی که wp-admin باز نمی شود برای اطلاعات بیشتر استفاده کنید.

بازگشت به پوسته پیش فرض وردپرس

پوسته های وردپرس می توانند مشکل redirect را ایجاد کنند ، مخصوصا زمانی که شما وردپرس خود را بروز کرده باشید و یا پوسته خود را به نسخه جدیدتری ارتقا داده باشد ، برای تغییر به پوسته پیش فرض شما باید وارد مسیر /wp-content/ خود شوید و سپس پوسته فعلی خود را تغییر نام دهید و سایت را باز کنید ، وردپرس به طور خودکار پوسته شما را به پیش فرض تغییر می دهد ، اگر شما پوسته پیش فرض را قبلا حذف کرده اید لازم است آن را مجدد آپلود نمایید یا یک قالب سالم جایگزین قالب فعلی خود با همان نام کنید. اگر شما از قالب پیش فرض استفاده می کنید می توانید یک قالب با همان نام پیش فرض جایگزین پوسته فعلی کنید.

حذف فایل .htaccess  وردپرسی

گاهی اوقات فایل .htaccess مشکل خطا redirect وردپرس را ایجاد می کند ، شما می توانید توسط ftp یا پنل هاست وارد خود شوید و سپس از فایل .htaccesss پشتیبان بگیرید و این قابل را حذف کنید و بررسی کنید مشکل رفع می شود یا خیر ، همچنین برای اطمینان برای فایل .htaccess داخل پوشه /wp-admin/ نیز همین این تغییر را اعمال کنید. اگر مشکل رفع شد شما می توانید وارد پیشخوان شوید و از منوی تنظیمات روی پیوند های یکتا کلیک کنید و سپس روی دکمه ذخیره کلیک کنید وردپرس به طور خودکار فایل .htaccess شما را ایجاد می کند تا مشکل 404 برای شما ایجاد نشود.

بروزرسانی url سایت وردپرس

در برخی از موارد مشاهده کردیم این مشکل از وارد کردن اشتباه آدرس سایت در تنظیمات وردپرس ایجاد شده است برای رفع آن شما باید وارد پنل هاست خود شوید و سپس فایل wp-config.php را ویرایش کنید و کد های زیر را تغییر دهید و در صورت عدم وجود آنها را اضافه کنید. توجه کنید که اگر سایت شما www دارد آن را حتما به آدرس اضافه کنید ، شما باید به جای example.com سایت خود را جایگزین کنید.

define(‘WP_HOME’,’http://example.com’);
define(‘WP_SITEURL’,’http://example.com’);

فایل wp-config.php را باز کنید و کد زیر را درون آن قرار دهید :
1
define(‘WP_MEMORY_LIMIT’, ’64M’);

اگر با کار های بالا مشکل حل نشد ابتدا فایل wp-config.php را باز کنید و کد زیر را درونش قرار دهید :

error_reporting(E_ALL);
ini_set(‘display_errors’, );

define( ‘WP_DEBUG’, true);

کد بالا باعث میشه تا مشکل در صفحه چاپ بشه

 

ورود به پنل مدیریت وردپرس: پیشخوان و مشکل لاگین وردپرس wp-admin

منبع:

اخبار فناوری اطلاعات و اخبار تکنولوژی , فناوری و تکنولوژی

مرتبط:

چگونه از بلاک اینستاگرام خارج شویم

نمایش افرادی که از پروفایل اینستاگرام شما بازدید کرده اند

حذف و دیلیت اکانت تلگرام | حذف و پاک کردن اکانت تلگرام  |  حذف اکانت تلگرام delete account telegram

اپدیت جدید کلش اف کلنز | نسخه جدید بازی کلش اف کلنز  | دانلود کلش اف کلنز برای کامپیوتر | بروزرسانی کلش اف کلنز

فهمیدن آنلاین بودن در تلگرام در حالت recently

بازیابی رمز جیمیل فراموش شدهفراموش کردن پسورد جیمیل|رمز جیمیل را فراموش کردم

عوض کردن رمز جیمیل | تغییر رمز جیمیل 

چگونه شماره خود را در تلگرام مخفی کنیم و مخفی کردن شماره در تلگرام

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی