ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

خرید شارژ از طریق دستگاه های خودپرداز

ساهارا ساهارا | پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۴۴ ق.ظ

مشترکین ایرانسل می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک ها کارت شارژ ایرانسل خریداری نمایند. برای استفاده از این روش ابتدا کارت بانکی خود را در خودپرداز های بانک طرف قرار داد ایرانسل وارد نمایید سپس در صفحه ی اصلی گزینه خرید شارژ را انتخاب نمایید و سپس گزینه ی ایرانسل را انتخاب کنید.

حال مبلغ شارژی را که نیاز دارید از بین گزینه های، شارژ هزار تومانی، دو هزار تومانی، 5 هزار تومانی، 10 هزار تومانی و 20 هزار تومانی انتخاب نمایید.

پس از این مرحله خودپرداز رسیدی را چاپ می نماید که کد شارژ بر روی آن درج شده است کد شارژ را می توانید با کد دستوری زیر وارد نمایید: #کد شارژ 12 یا 16 رقمی*141*

بانک هایی که طرف قرار داد ایرانسل می باشند و می توان با استفاده از خودپرداز های آن ها شارژ تهیه نمود به شرح زیر می باشد:پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه تعاون، دی، سپه، سرمایه، سینا،  موسسه اعتباری توسعه، صادرات، کشاورزی، اقتصاد نوین، ملت، آینده، ملی.


  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی