ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

سلام خوش آمدید
ر خصوص این که کارلوس کی‌روش اعلام کرده دیگر بازیکنان پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌کند اظهار داشت: ضمن احترامی که برای کی‌روش قائلم اما او فکر می‌کند خارجی است و یک زبان اسپانیایی بلد است باید به همه امر و نهی‌کند. به نظر من کی‌روش باید پیش یک دکتر روانشناس برود شاید افسرده شده و خودش نمی‌داند.

وی ادامه داد: دلیلی ندارد کی‌روش هر روز صدایش را بلندتر کند، کی‌روش چه حقی دارد اینطور علیه پرسپولیس صحبت می‌کند؟ آیا او در حضورش در منچستریونایتد و رئال مادرید هم این کارها را می‌کرد.


پیشکسوت فوتبال ایران افزود: آقای کی‌روش! برادر من! چرا باید قبل از مهمترین بازی فصل پرسپولیس این حرف ها را میزدی؟ چرا با حب و بغض رفتار می‌کنی! من همیشه از تو حمایت کردم اما این بار کاری کردی که من هم علیه تو صحبت کنم. 

میناوند در خصوص اینکه آیا کی‌روش می خواهد از ایران برود گفت: خب کی‌روش برود، قرار نیست که هر حرفی را بزند. آقای کی‌روش! ما با تو جام جهانی را نمی‌خوایم، تو همه فوتبال ایران را بهم ریختی، اصلا شخصیت روز اول که به ایران آمدی با الان فرق کرده است. برانکو یک حرف راست زد و تو اینگونه علیه‌اش موضع گرفتی چرا به این اندازه دوست داری تشنج ایجاد کنی؟

وی عنوان کرد: آقای کی‌روش! اگر تو در اروپا بودی ما هم آنجا زندگی کردیم و فوتبال بازی کردیم تازه تو فوتبالیست هم نبودی اما امثال من دایی، علی کریمی و مهدوی کیا و... در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردیم. حالا متوجه می‌شوم وقتی علی کریمی به من می‌گفت کی‌روش را نمی‌شناسی منظورش چی بوده است. 

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان در خصوص اینکه کی‌روش گفته هواداران پرسپولیس علیه او موضع نمی‌گیرند تصریح کرد: من خودم اولین هواداری هستم که مقابل کی‌روش موضع می‌گیرم چون رفتار او غیر اخلاقی است. ما هر چقدر سعی می‌کنیم با مصاحبه‌هایمان فضا را آرام کنیم کی‌روش نمی گذارد.

آخرین اخبار ورزشی امروز 

اخبار ورزشی امروز 

اخبار ورزشی

  • ساهارا ساهارا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی