ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

ابزار وبلاگ

فال روزانه جمعه 10 دی ۱۳۹۵ فال روز تولد امروز 10 دی 1395

ساهارا ساهارا | پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۹ ق.ظ
دوست عزیزی که 10 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! به احتمال زیاد شما در حال حاضر به استراحت و تمدد اعصا نیاز دارید. اگر برایتان امکان پذیر است برای یک سفر حتی اگر شده یکی دو روزه به جایی خوش و آب و هوا برنامه ریزی کنید و کی برای خودتان وقت بگذارید. دست از حمایت و کمک شبانه روزی به دیگران بردارید و روی خودتان تمرکز کنید. در واقع در تمام طول امسال باید سعی کنید اولویت اصلتان را خودتان قرار دهید. این بدان معنا نیست که نباید به دیگران اهمیت بدهید یا باید خودخواه باشید؛ فقط باید دست از قربانی کردن خودتان برای دیگران بردارید. قطعا خانواده و دوستانتان به شما نیاز خواهند داشت و شما هم طبیعتا باید در کنارشان باشید، اما به شرط آن که خودتان را فراموش نکنید. هر چند بیشتر تابستان را درگیرسائل عاطفی خواهید بود و حتی شاید به صورت ناگهانی و خیلی غیر منتظه رابطه عاطفیتان رایک قدم جلوتر برده و تصمیم ابه زدواج بگیرید، اما فصل پاییز بیشتر تمرکزتان روی مسائل کاری خواهد بود و شما خواهید توانست از لحاظ مالی و حرفه ای رشد قابل توجهی داشته باشید.
حالا که چیز زیادی تا پایان امسال نمانده است فکرتان درگیر وضعیت کاریتان شده است و این که چقدر در کارتان موفق هستید و چه کارهایی برای بهتر شدن موقعیت خود می توانید انجام دهید. آتش جاه طلبی بیشتر از هر زمان دیگری در وجود شما زبانه می کشد و می خواهید هر چه سریعتر به اهدافتان برسید، اما ابتدا باید ببینید از ابتدای سال تا کنون چه کارهایی در جهت رسیدن به اهدافتان انجام داده اید و کارها و انتخاب هایتان تا چه حد درست و تا چه حد اشتباه بوده اند. درست است که ذهنتان درگیر دغدغه های حرفه ای است، اما عشقتان در انتظار عملی کردن وعده هایی است که برای امروز به او داده بودید، پس او را منتظر نگذارید.
 
باور این که چیز زیادی از امسال باقی نمانده است برای شما دشوار است و احساس می کنید از زمانتان به خوبی استفاده نکرده اید، اما جلوی گذشت زمان و فرا رسیدن آینده را نمی توانید بگیرید، همان طوری که کاری برای تغییر گذشته از دستتان برنمی آید. تنها زمانی که در دستان شماست زمان حال است و باید سعی کنید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و از اشتباهات گذشته خود درس عبرت بگیرید. شاید با خودتان فکر کنید که چطور می توانید وضعیت حرفه ای خو را بهبود ببخشید؛ در حال حاضر بهترین گزینه برای شما افزایش دانشتان از طریق ادامه تحصیل و یا گذراندن دوره های تکمیلی مرتبط با تخصصتان می تواند باشد.


شما امروز به فکر این هستید که چگونه می توانید رسیدن به اهدافتان را برای خودتان راحتتر کنید. قطعا اولین کاری که باید انجام دهید این است که نقشه هایتان را دوباره و ده باره از نظر بگذرانید و تمام احتمالات را در نظر بگیرید. دوم این که از افرا مورد اعتماد و همچنین متخصص تقاضای مشاوره و همفکری کنید. و در نهایت این را به یا داشته باشید که هیچ میان بری برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد و در راه سیدن به خواسته هایتان باید تلاش کنید و عرق بریزید. امروز شما مهات فوق العاده ای در گوش کردن به حرف های دیگران دارید و می توانید برای آنها همچون مشاوری دلسوز باشید. خودتان را برای در آغوش گرفتن آنها و پاک کردن اشک هایشان آماده کنید.


امروز با مرور خاطرات گذشته در ذهنتان احساس گرفتگی و ناراحتی می کنید و به ویژه روابط عاطفیتان ذهنتان را درگیر کرده اند. با خودتان آن چه از یک رابطه عاطفی ایده آل انتظار دارید را یک بار دیگر مرور کنید تا ببینید آنقدرها که فکر می کرده اید هم از خواسته ها و نیازهایتان مطمئن نیستید. شما اهداف خیلی بزرگی در سر دارید اما فقط برای احساس امنیت و آرامش می خواهید زندگیتان را به همان صورتی که هست ادامه دهید و از دنبال کردن رویاهایتان می ترسید. اما یادتان باشد که اگر اهداف و رویاهایتان شما را نمی ترسانند به اندازه کافی بزرگ نیستند و باید تغییر کنند. هر چیزی غیر ممکن به نظر می رسد مگر این که یک نفر خلافش را ثابت کند.
 
شما تصمیم گرفته اید که اهمیت بیشتری به سلامتی خود بدهید و رژیم غذایی و برنامه ورزشیتان را به طور جدی سر و سامان بدهید.با وجود این که این ایده خیلی خوب و در عین حال ساده به نظر می رسد، باید کمی بیشتر به آن فکر کنید و مرز بین واقعیت و آنچه غیر ممکن است را تشخیص دهید. به نفعتان است که به جای تحولات کلی اما موقتی، با قدم های کوچک شروع کرده و کم کم پیش بروید. امروز شخصیت شما بسیار قدرتمند است و چیز خاصی وجودتان را فرا گرفته که بعضی ها را جذب کرده و برخی دیگر را می ترساند. قدرت شخصیت شما می تواند برای اطرافیانتان منبع تجربه ها و احساسات تازه ای باشد، پس احساس خود را مخفی نکنید.
 
 
شما در آماده کردن لیست کارهایی که باید انجام دهید و برنامه ریزی برای آنها مهارت ویژه ای دارید و اکنون آماده اید تا برای آینده خود با جزئیات کامل و به صورت دقیق برنامه ریزی کنید. با این حال اوضاع در چند ماه آینده چندان قابل پیش بینی نخواهد بود و باید وسواس بیشتری در برنامه ریزی هایتان داشته باشید. البته جای هیچگونه نگرانی نیست، زیرا این برنامه ریزی ها همیشه قابل تغییر هستند و تصمیماتی که اکنون می گیرید شما را تا ابد محکوم به پایبندی به آنها نمی کند. انرژی مثبتی که امروز از اطرافیانتان دریافت می کنید می تواند برای ایجاد تغییراتی جدی و تصمیماتی بزرگ در رابطه با زندگی شخصی و خانوادگیتان برای شما بسیار الهام بخش باشد.

 
فشاری که در چند هفته گذشته روی شانه هایتان بوده است دارد از بین می رود و می توانید روی مسائل شخصی خود تمرکز کنید. شاید به فکر عوض کردن محل زندگیتان و یا ایجاد تغییرات کلی در دکوراسیون منزلتان باشید، اما عاقلانه تر این است که قبل از دست به کار شدن یک بار دیگر به آنچه می خواهید انجام دهید خوب فکر کنید. پیش از آن که راه جدیدی را در پیش بگیرید باید تمام جنبه های مادی و معنوی آن را از نظر بگذرانید و بر اساس نتیجه این بررسی تصمیم گیری کنید. مجبور نیستید برای امروزتان زیاد پایبند برنامه ریزی های زمانی باشید، دستت خودتان را باز بگذارید و کارها را به همان ترتیبی که دلتان می خواهد انجام دهید.
 
 
شما تا کنون سالی طولانی و پر از فراز و نشیب را پشت سر گذاشته اید و حالا که به عقب نگاه می کنید از این که زمان چطور به این سرعت گذشته تعجب می کنید و نگران این هستید که مبادا از وقتتان به درستی استفاده نکرده باشید. هنوز هم دیر نشده است و می توانید از زمانی که باقی مانده به درستی استفاده کنید تا زمانتان را بیش از این با برنامه ریزی اشتباه و کارهای بیهوده از دست ندهید. اگر احساس می کنید کارهایتان به هم گره خورده اند امروز را به خودتان استراحت بدهید تا بتوانید مهار افکار و احساسات خود را دوباره در دست بگیرید. این که بخواهید تحت تأثیر شرایط فعلی عشقتان را به باد انتقادهای نابجا بگیرید اصلا منصفانه نیست، مواظب رفتار خودتان باشید.

 
این اواخر بیش از اندازه پول خرج کرده و حالا به مشکل برخورده اید و باید باقی مانده پولتان را بودجه بندی کنید و یا از دیگران پول قرض کرده یا با اضافه کاری کمبودهایتان را جبران کنید، اما متاسفانه امروز اطلاعات کافی برای یک برنامه ریزی صحیح و موثر را در اختیار ندارید. به جای ایجاد تغییرات اساسی امروز در آرامش به بررسی وضعیت موجود ادامه دهید. شاید احساس کرده باشید طی چند هفته اخیر چیزی در محیط خانواده تان تغییر پیدا کرده است و امروز به واقعیت مسئله پی خواهید برد. در واقع یکی از نزدیکان شما در حال پشت سر گذاشتن برخی تغییرات اساسی بوده است و شما باید در کنار او بوده و در این زمینه یاری اش کنید.


حالا که شلوغی و هیاهویی که این اواخر دور و برتان را فرا گرفته بود دارد فرو می خوابد می توانید به روال عادی کارهایتان بازگردید و رویاهای بزرگی که برای رسیدن به موفقیت دارید را دنبال کنید. با وجود جاه طلبی و میلی که به داشتن یک زندگی بهتر در خود احساس می کنید و دلتان می خواهد هر چه سریعتر دست به عمل بزنید، به نفعتان است که با سرعتی کمتر جلو بروید تا دچار سرنوشت خرگوش در داستان مسابقه لاک پشت و خرگوش نشوید. برای رسیدن به آنچه می خواهید باید پیش از هر کاری تمام جزئیات نقشه هایتان را با دقت از نظر بگذرانید. برخی از مردم بخاطر شانسشان موفق می شوند، اما اکثر آنها با اراده و پشتکار به موفقیت دست پیدا می کنند.


احتمالا این اواخر زیاد نتوانسته اید با خودتان تنها باشید، اما اکنون فرصتی دست داده است تا کمی در عالم خودتان فرو بروید و افکار و ایده هایی که در سر دارید را مورد بررسی قرار دهید. شما احساس می کنید که باید کار بزرگی انجام دهید، اما نمی دانید که این کار دقیقا چیست. برنامه ریزی برای آینده تان به زودی برایتان خیلی راحت تر خواهد شد، بهتر است فعلا صبر  کنید تا از لحاظ روانی به آرامش دست پیدا کنید. امروز اگر حتی بتوانید یکی از پروژه هایی که برایتان اهمیت دارند را به انجام برسانید هم از نتیجه کارتان راضی خواهید بود و واکنش های مثبت اطرافیانتان هم به احساس رضایت و افتخار شما خواهند افزود.
 

شما بیش از هر زمان دیگری مصمم هستید تا اهداف و رویاهای خود را عملی کنید. خیالتان راحت باشد، تلاش و پشتکار شما را هر چقدر که بخواهید به سوی قله های مورد نظرتان پیش خواهند برد. با این حال در نظر داشته باشید عاقلانه تر این است که زیاد عجله نکنید، در غیر این صورت در میانه راه دائم مجبور خواهید شد به عقب بازگردید تا ریزه کاری هایی که از قلم انداخته اید را جبران کنید. سعی کنید هر کاری را یا درست و کامل انجام دهید و یا اصلا انجام ندهید. شما همیشه فردی خوش اخلاق و خوشرو هستید، اما نگرانی هایی که در مورد ربطه عاطفیتان دارید خنده را از لب هایتان ربوده اند. یادتان باشد عاشقی نباید همیشه همراه با غم و غصه باشد.


فال روزانه 2 امروز تولد من تلگرام آکاایران پیچک و بیتوته برترین ها
 در سایت من و تو اوکی

  • ساهارا ساهارا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی